بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

روزهای قشنگ با هم بودن

1402/5/9 21:14
نویسنده : مامان مریم
207 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوب بود روزهای قشنگ با هم بودنمون. یادش به خیر !

باران من همیشه به این آخرین درجات دوری فکر میکنم و مطمئن هستم که روزهای قشنگ در کنار هم بودن و همیشه با هم بودن نزدیکه. تو به کنار ما میایی و ما با هم خوشبخت می‌شویم. من به امید اومدن تو زندگی میکنم.💕💫💕

پسندها (5)

نظرات (1)

نـرگس🌙نـرگس🌙
9 مرداد 02 21:56
وای خدای من باران چقدر زیباست؛ چهره اش چقدر به آدم انرژی مثبت میده دوست داری فقط بهش نگاه کنی ❤️باران اگه این کامنت رو میخونی بدون شبیه فرشته هایی و امیدوارم خیلیییی خیلی زود برگردی پیش مامانت و داداش کوچولوت❤️❤️
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست عزیز 😘امیدوارم خدا از زبون شما دعای ما رو بشنوه و ما رو به هم برسونه 🙏❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد