بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

قول

1402/5/10 0:58
نویسنده : مامان مریم
231 بازدید
اشتراک گذاری

یادته به هم قول دادیم ؟! قربونت برم عشق قشنگ من. ما تو آخرین درجات دوری هستیم آخرین روزهای غریبی.

وصال نزدیکه 🥰 به هم رسیدن نزدیکه ! تموم میشه این اسارت. تو دختر قوی و باهوش من هستی من به تو ایمان دارم. به خودت ایمان داشته باش.خودت رو باور کن . تو معصوم و بی گناهی .نباید غصه بخوری نباید ناراحت باشی. روزهای خوب با هم بودن در اتتظارمون هست.🙏❤ 

پسندها (4)

نظرات (1)

نـرگس🌙نـرگس🌙
10 مرداد 02 13:17
مریم خانم من یک سوال درباره ی یادگیری زبان فرانسوی داشتم ازتون
شما علاوه بر کلاس های حضوری که توی بروکسل میرید، کلاس دیگه ای شرکت نکردید؟ کانال French online یک دوره ی آموزشی داره، شما از اون استفاده نکردید؟ اگر کلاس هاش رو شرکت کردید میشه نظرتون رو در این مورد بگید🦋؟
مامان مریم
پاسخ
سلام چرا قبلا کلاس های فرنج آن لاین رو میرفتم خوب بود راضی بودم ۱۰ ترم باهاش خوندم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد