بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

خونه سازی آرمان

1402/6/29 22:53
نویسنده : مامان مریم
217 بازدید
اشتراک گذاری

باران  جونم ببین دادش کوچولوت چه مهندسی کرده و چه خونه سازی کرده ! من که عاشقش شدم 🥰😍

چقدر این عکستون رو دوست دارم ❤️❤️ دو تا عشق 

این عکسای قشنگ رو هم بیانکا از غروب آفتاب از تو بالکن گرفته ! ببین چه غروب قشنگی هست !

این دو تا جوجو عسل رو ببین ❤️❤️

باران این روز رو یادته ؟ چقدر خوش گذشت ! رفتیم تو یه کافه نشستیم واقعا یادش به خیر ❤️

پسندها (2)

نظرات (2)


29 شهریور 02 23:19
باران خیلی خوشگله، آرمان هم خیلی بانمکه چقدر خونه رو قشنگ ساخته. امیدوارم دوباره همدیگه رو ببینید💛
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیز مهربون 🙏❤️
طنازطناز
30 شهریور 02 13:05
چقدر درکتون مبکنم مریم خانم 😢با تمام وجود مشخصه تا چه حد دلتنگ دخترتون هستید، محتاج در آغوش کشیدنش، چقد دلتون میخواد یکبار دیگه بتونید روز تولدش یا اولین روزِ مدرسه اش کنارش باشید..کلمات در بیانِ این دلتنگی و غم ناتوان ان...باید مادر باشی تا بفهمی دردِ شما چقدر عمیقه🖤 اینکه جاش کنارتون هر روز خالیه، وقت شام خوردن، توی سفر ها، روزِ سالِ نو....با تمام وجود دعا میکنم این جایِ خالی با بارانِ نازنین و زیبا زودتر پر بشه🦋💗
مامان مریم
پاسخ
🥺🥺🥺🥺🥺🥺 مرسی از درکتون 🙏🙏 چقدر خوب توصیف کردید ، ممنون از دعای خیرتون 🙏 ❤️ آمین ❤️🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد