بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

اولین روز مدرسه

1402/7/2 13:32
نویسنده : مامان مریم
296 بازدید
اشتراک گذاری

فردا اولین روز مدرسه ت هست عزیزم. میری کلاس هفتم و من خیلی مشتاقم برای اولین روز مدرسه ات.دلم می خواست پیشت بودم ، برات خوراکی میگرفتم،وسایلت رو آماده میکردم، بغلت میکردم، میبوسیدمت و راهیت میکردم. ولی متاسفانه نمیتونم. خیلی دلم می خواد بدونم با لباس مدرسه چه شکلی میشی ! حتی اجازه نمیده من تو رو با لباس مدرسه ببینمت! خدا وکیلی یه هیولا اختیارات رو تو دست داره! یه آدم سنگدل بد جنس و بی رحم که جز منافع خودش به هیچ دیگه فکر نمیکنه. ولی مطمئن باش که از آه و نفرین من نمیتونه فرار کنه و هر جا باشه گریبانش رو میگیره. الهی خدا جگرش رو بسوزونه و آتیش بزنه 🙏 دنیا از وجودش بی خاصیتش نجات پیدا کنه. اون روز نزدیکه...

پسندها (6)

نظرات (4)

طنازطناز
2 مهر 02 15:33
من در مطالب قبلی شما مربوط به سال ۹۷ دیده بودم که گفته بودید باران جان یک بار در ماه اجازه دارن برن خونه ی مادر شما
دبگه نمیرن؟ اگر میتونستن برن خیلی خوب بود چون میتونستن اونجا با لباس فرم مدرسه اش عکسش رو براتون بفرستن یا باهاش تماس تصویری بگیرید 🙂🙂
مامان مریم
پاسخ
میره ولی لباس مدرسه اش رو که با خودش نمیبره !پدرش اجازه نمیده من دوستای باران رو ببینم ، اجازه نمیده من با مدرسه اش در ارتباط باشم. و من به خاطر استرسی که باران میگیره و ترسی که از پدرش داره کوتاه میام که باران اذیت نشه 
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
2 مهر 02 18:52
به ابان ۱۳۹۱ وبلاگتون سر بزنید🤩
مامان آیسلمامان آیسل
2 مهر 02 22:09
الهی دختر قشنگتون بیاد پیشتون...سخت ترین و شیرین ترین احساس دنیاس مادر بودن..انشالله دختر گلتون موفق باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از دعای خیرتون 🙏 آمین 🙏❤️🥺
مامان صدرامامان صدرا
20 مهر 02 12:12
یعنی وقتی صفحه تون رو باز میکنم فقط براتون دعا میکنم که باران جان بیان پیشتون 
واقعا نمی&zwnjدونم چرا زندگی اینقدر بی رحم هست که با شرایط و موقعیت بهتری که شما برا باران میتونید بسازین افتاده دست بابای بی رحمش 
 
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم از لطف و مهربونیت ❤️🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد