بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

هالوین ۲۳

1402/7/28 15:47
نویسنده : مامان مریم
302 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دختر خوشگلم بشم عاشقتم و همیشه به فکرت هستم . دعا میکنم🙏 هر چه زودتر شیشه عمر دیو بشکنه و تو بتونی بیای پیش من ! عزیز قشنگ و مهربون مامان 🥰❤️

اینا چند تا عکس هالوینی هست که برات میزارم بدون که همیشه جای تو خالیه ❤️

ما خونه رو یه کوچولو دکور کردیم چون آرمان خیلی دوست داشت و ذوق می‌کرد و چهارشنبه گذشته  بچه ها باید لباس هالوین می‌پوشیدند و مدرسه می‌رفتند.

راستی اینم یادم رفت بگم که امروز جمعه آخرین روز مدرسه بود و آرمان به مدت دو هفته تعطیل هست🥴

 این کدویی بود که آرمان رنگ کرد و برد مدرسه. البته من نقاشی آرمان رو پر رنگ تر کردم و ایراداتش رو بر طرف کردم.

اینم همون چهارشنبه بود که لباس هالوین پوشیدند. یه کم عکسا رو جا به جا گذاشتم!

 اینجا هم یه مزرعه بود که کدو ها رو چیده بودند و هر کس میخواست میرفت بر میذاشت و یه پولی تو صندوق مینداخت. یعنی کسی نبود که مواظب باشه .

این آقا آرمان روزی که کدو رو برد مدرسه. اون کدو بزرگه که بالای همه کدو هاست کدوی آرمان بود ! 🤪 از همه خوشگل تر بود 😊

اینم از کفش جردن بارون جون قشنگم امیدوارم به خوشی بپوشی و آرزو می کنم بیای اینجا پیش من بپوشی 🙏🙏🙏🙏

پسندها (8)

نظرات (2)

سایهسایه
28 مهر 02 18:29
منم همکلاسی ارمانم میشه دو هفته تعطیلم کنید 🥹🥹🤣🤣😂
مامان مریم
پاسخ
😂 من واسه این دو هفته تعطیلی غصه ام گرفته ! اصلا تعطیلی رو دوست ندارم 🤪
طنازطناز
28 مهر 02 20:08
هالوین سال بعد اینجا عکس های باران رو میزارید که کنار آرمان، و شما ایستاده🙂
امید همه چیز رو ممکن می&zwnjکنه🌱
مامان مریم
پاسخ
 مرسی از دلگرمیتون🙏 وقتی کسی این طوری دعای خیر میکنه خیلی خوشحالم میشم 😊ممنونم 🙏❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد