بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

مامان خیس باران

1402/8/2 22:18
نویسنده : مامان مریم
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ مامان 🥰قربون  اون صورت خوشگل برم من ❤️ خیلی دلم برات تنگ شده. امروز زیر بارون کلی دعا کردم که به زودی بیای پیشمون و در کنار هم کلی خوش بگذرونیم ! آمین 

وقتی من با تو صحبت می‌کردم آنیا این عکس رو از بالا از من گرفته 😆 ببین در چه وضعی هستم ! البته ویدئو بود من اسکرین شات گرفتم. تلفن هم دم گوشم بود ! همه جا خیس و پر از برگ درخت !

اینم عکسی که خودم گرفتم مامان خیس باران در حالی که با باران قشنگ صحبت می‌کرد!  اصلا خوب نیوفتادم. فقط چون قول دادم وضعیتم رو نشونت بدم برات فرستادم. من عاشق خیس شدن زیر باران هستم چون پر از آرزو میشم .

امروز رفتیم بیرون شام خوردیم به عشق تو اینو گرفتم. باران من منتظرتم یادت نره ها ! 

این هم یه عکس هالووینی از خونه که جا مونده بود ! 🎃

با آرزوی رسیدن هر چه سریع تر باران قشنگم 😍🙏

پسندها (6)

نظرات (7)

طنازطناز
3 آبان 02 2:59
جای زیباترین دختر دنیا توی این عکس خالیه که مطمئن باشید بزودی پر میشه
یروز خیابون های بروکسل پر میشه از جای قدم های باران
مامان مریم
پاسخ
دختر مهربون چشمام رو پر از اشک کردی 🥲 مرسی از آرزوی قشنگت عزیزم🙏❤️ آمین 🙏🥰 الهی تو هم هر آرزویی داشته باشی به زودی بر آورده بشه🥰🙏❤️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
7 آبان 02 21:52
اخیی براتون ارزوی خیر و خوبی میکنم
اون دختر بامزه تو عکس رو معرفی نکردین شایدم من یادم نیس😅
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم❤️ 🙏 اون دختر آناهیتا بیانکا دختر همسر من هست 🥰
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
7 آبان 02 21:53
نمیدونم مک دونالد اونجا تم زده یا نه
ولی من شنیدم مک دونالد تم یه شخصیت از مارول رو زده شما دیدین؟؟
مامان مریم
پاسخ
نمیدونم عزیزم، خبر ندارم.این عکس تو مک دونالد نیست. 🥰
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
10 آبان 02 22:26
نه کلی گفتم میدونم مک دونالد نیست
مامان مریم
پاسخ
عزیزم ببخشید 🥰❤️
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
10 آبان 02 22:32
بیانکا چند سالش عست؟
مامان مریم
پاسخ
همسن باران ۱۲ و نیم سال 
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
10 آبان 02 22:33
امیدوارم امیدوارم امیدوارم

یه روزی با خود باران جون زیر بارون راه برید و باهم کلی بخندید🌈🫂✨️🌙
 
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم از دعای خوبت آمین 🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد