بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

پارک پاییزی🍂

1402/8/10 23:36
نویسنده : مامان مریم
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ببخشید تاخیر دارم 🥺 این عکس ها مربوط میشه به تعطیلات هالووین. امروز روز هالووین بود ولی ما مراسم هالووینی نداشتیم !  با دوقلو ها و مامانشون رفتیم یه سالن بازی

امروز هم به اصرار آرمان پارک رفتیم. پارک همیشگی در هوای پاییزی 

اینجا آرمان گیر کرده و در خواست کمک داره !

اینم از مامان مریم خوشگلت😜 در هوای سرد پاییزی

اینجا هم رفتیم ناهار خوردیم یه جای خوشگلی بود.

اینجا عروسک اسمورفی خیلی زیاده و بلژیکی ها خیلی دوستش دارند. آخه کارتون و شخصیتش بلژیکی هست و بهش میگن اشتورونف  (Eshtrounf). 

باران خیلی دوست دارم ❤️ خیلی دلم برات تنگ شده عاشقت هستم عزیز دلم 💞و بی صبرانه منتظر اومدنت هستم. و آنقدر دلم روشنه که باور دارم هیولای قصه ما مجبور میشه تسلیم بشه. ایمان دارم خدا با ماست🙏

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد