بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

💕

1402/10/19 22:30
نویسنده : مامان مریم
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ! 🥰🥰🥰 خوبی قشنگ ؟ دلم برات یه ذره شده . همش تو ذهنم به بغل کردنت فکر میکنم🤗 دوست دارم لپاتو ماچ کنم هزار تا،😘😘😘😘😘😘 بو کنم تنت تو رو❤️نوازش کنم پوستت رو ❤️ تو خیالم همه این کارا رو میکنم و با هم بودنمون فکر میکنم که ایمان دارم خیلی نزدیکه 🙏🙏😍 

مامانی این شال گردن مامان بافت رو دوست داری؟ برای تو بافتم عشقم🥰🥰 کوتاهه و گرد ، یعنی یه حلقه ست که میندازی دور گردنت. عرضش هم اگه زیاده میتونی تا کنی. حالا به امید خدا  تا تابستون قراره کلاهش رو هم ببافم 😆

امیدوارم وسایلت رو دوست داشته باشی 🙏🥰😍

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد