بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

برف در سال ۲۰۲۴

1402/10/30 20:30
نویسنده : مامان مریم
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم برات چند تا عکس گذاشتم از سرمای منفی ۱۰ درجه و برف بروکسل. وقتی من میرفتم دنبال آرمان برف شروع به باریدن کرد و در عرض سه ساعت همه جا این طوری سفید پوش  شد ! جالبه نه ؟

و ما بلافاصله رفتیم پایین و بچه ها برف بازی کردند

و این هم ژست داداش کوچکت ! کلی ذوق کرد و بازی کرد و بعد از اینکه خیس آب شده بود با گریه برگشت بالا .( سیر نشده بود از برف)😊🤍❄️🌨

و اینم مامان مریمت در حالی که داره یخ میزنه از سرما و چشماش باز نمیشه ! 😜خیلی سردم شد و فقط این عکس رو گرفتم و سریع برگشتم بالا !

 دیروز وقت دندون پزشکی داشتم و اینجا هم  مدرسه بیانکاست و من تو ایستگاه اتوبوس منتظر  هستم !

 داخل اتوبوس تو این ایستگاه که من تاحالا ندیده بودم چشمم به این مجسمه ها افتادم به نظرم این  خیلی جالب و خوشگل بود. 

تو راه برگشت تو مترو راه رو  اشتباه رفتم  و به یه ایستگاه  رسیدم که خیلی عجیب بود وقتی مترو رفت این مجسمه ها نمایان شد ! و من یه لحظه فکر کردم تو تو تونل وحشت هستم و این ارواح اومدند بیرون 😆 یه خورده ترسناک بود. البته مجسمه های بیشتری بودند . و من تا یادم بیوفته و موبایلم رو در بیارم از کیفم ، مترو بعدی رسید و نتونستم از همشون عکس بگیرم !

و این هم خاطرات دو روز من در اواخر ژانویه ۲۴ 😊

❤️ تقدیم با عشق❤️

پسندها (4)

نظرات (1)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
1 بهمن 02 14:15
همه جا برف اومد تبریز موند😭😭😭
مامان مریم
پاسخ
عزیزم ایشالا تبریز هم برف میاد ناراحت نباش ❤️🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد