بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

💕

1402/12/6 21:30
نویسنده : مامان مریم
147 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان بازم تولدت مبارک

خیلی دلم میخواست گل بخرم برات با اسنپ بگم بفرستند روش بنویسند تولدت مبارک عزیزترینم از طرف مامان مریم. 🥰 ولی راستش ترسیدم بابات دیوونه بازی در بیاره و ناراحتت کنه برای همین این کار رو نکردم. رفتم بیرون یه خورده راه رفتم و اشک ریختم بعد تصمیم گرفتم برای خودم یه ارکیده بخرم به یاد باران بزارم رو طاقچه و بهش نگاه کنم و امیدوار باشم که یه روز خودت میای و مال تو میشه 🥰❤️

اینا هم یه قسمت از وسایلی هست که من برای تو گرفته بودم البته کادو تولد نیست و بهت گفتم کادو تولدت چیه برات بعدا میگیرم😜😘🎁 همش جا نمیشد و من بیشتر لوازم تحریرا رو گذاشتم.

اینم تابلویی که گفته بودم زدم به آشپزخونه نظرت چیه؟

باران خیلیا تولدت رو بهم تبریک گفتند. بیشتریا شفاهی و تلفنی گفتند ولی بعضیا کتبی برام نوشتند که برات مینویسم :

بابا حسین مهربون:

اینو زهره خانم فرستادم ویدئو ش خیلی قشنگ بود با یه موزیک تولد خوشگل

مونا جون هم که هیچ وقت تولدت رو فراموش نمیکنه.❤️

راستی بیانکا هم گفت شماره باران رو بده تولدش رو بهش تبریک بگم ! گفتم خودم هم شمارش رو اجازه ندارم داشته باشم ! 

اینجا آخرین روز مدرسه آرمان هست و درس دو ماه

گذشته شون ژاپن بود !

اینم روز کارناوال بود آرمان لباس دزد دریایی پوشیده بود! فقط قیافه روز داشته باش فکر کرده جدی جدی دزد دریایی هست !😆

اینجا هم تولد یکی از دوستاش تو مدرسه بود جوجو ببین چقدر خوشحاله !💙

این قشنگ هم لیوان آبم هست موقع خوابیدن بالای سرم میزارم چون من تا صبح چند بار پامیشم آب می خورم‌ . 💞 باران همیشه همه جا هست 💞

 عشقم امیدوار باش و به اتفاقای خوب زندگیمون فکر کن ما میتونیم ❤️❤️

پسندها (3)

نظرات (2)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
7 اسفند 02 12:20
تولد باران مبارک😇💫💫💫
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم 🙏🥰
آوینآوین
8 اسفند 02 17:51
آه باران باران...
شیشه ی پنجره را باران شست
از دلِ من اما، چه کسی یادِ تورا خواهد شست؟!&hearts️...
تولد بارانتون مبارک
امیدوارم آخرین روزهای دوری باشه 
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از مهربونیت عزیزم ❤️🥰🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد