بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سینما

1402/12/13 22:14
نویسنده : مامان مریم
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم🥰 قربونت برم من که دلم برات یه ذره شده ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 خوبی قشنگم؟ 🤗

دیروز ما رفتیم سینما فیلم پاندا کونگ‌فو کار ۴ ! خیلی قشنگ بود و آرمان اولین بارش بود که میرفت سینما و مثل بچه های خوب همه فیلم رو نشست تماشا کرد با صبوری کامل و وقتی فیلم تموم شد گفت حالا یه کارتون دیگه ببینیم ! 😆 سیر نشده بود 😜 دیگه به زور راضیش کردیم که باید از سینما بریم بیرون و قول دادیم یه روز دیگه بازم  میاییم😆

منم برات چندتا عکس قشنگ از فیلم گرفتم خیلی خوب نیست ولی خب بهتر از هیچیه!  فیلم سه بعدی بود و باید با عینک میدیدم برای همین بدون عینک  یه خورده تار به نظر میرسه.

و میدونی که چقدر جات خالی بود و من چقدر بغض کردم و آرزو کردم کنارم باشی و لعنت به باعث و بانیش فرستادم. که مطمئن هستم به زودی هم دعام و هم نفرینم برآورده میشه 😐 

خیلی کارتونش قشنگ بود چون سه بعدی بود هیجان انگیز شده بوده 😊

متاسفانه نمیتونم عکس آپ لود کنم از اون موقع که با هم حرف زدیم  موفق شدم همین یه دونه عکس رو بزارم 🥴

الان این مطلب رو میزارم بعدا میام بقیه عکسا رو میزارم 

یادت نره دوست دارم خیلی زیاد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد