بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

شیطنت های باران😀

1397/1/3 14:53
نویسنده : مامان مریم
823 بازدید
اشتراک گذاری

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

قربونت برم من که گوشیم پره از شیطونی های تو هنوزم بعد شیش ماه دارم فیلمای جدیدی ازت پیدا میکنم !

یه بار اومدم سراغ گوشیم دیدم پیغام محرمانه اومده که شخصی چند بار رمز گوشی شما رو به غلط وارد کرده و سعی کرده وارد گالری شما بشه !😂😂😂😂😂😂  اون شخص کسی نیست جز :

 

پسندها (2)

نظرات (4)


3 فروردین 97 20:52
بله دیروز عکس چکی با مبلغ یک میلیار تومان بران فرستادن منم تعجب کردم و نگران شدم الان تازه فهمیدم چی شده بهشون گفتم من میام استرالیا بعد باید تصمیم گیری کنیم توی دادگاه قبول کردن ولی نگرانم! برام دعا کنید منم براتون دعا میکنم!
مامان مریم
پاسخ
ایشالا که براتون اتفاقای خوب بیوفته و خوشحال بشید از ته دلم براتون ارزو میکنم!
عاطفهعاطفه
5 فروردین 97 23:55
شما چرا ؟؟؟ باران الان کجاست ؟ من که دو سال تمام هیچ خبری از پسرم ندارم. نه عکسی نه صدایی. دعامون کن😔
مامان صدرامامان صدرا
6 فروردین 97 1:05
ای جوووونم بغل
مامان مریم
پاسخ
عاطفهعاطفه
6 فروردین 97 1:54
مممنونم از پاسختون. بودن ادمایی که درد مشترک دارن کنار هم قوت قلب برای ادامه راه. ان شالله که دخترکتون شاد و سلامت باشه و به زودی زود برای همیشه کنارتوت موندگار شه.  
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد