بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

به امید وصال❤

1397/1/5 1:54
نویسنده : مامان مریم
764 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد هر لحظه تو این وبلاگ باشم ! انگار تو اینجا حضور داری ! هر کاری که میکنم هر جا که میرم بعدش سریع میام به نی نی وبلاگ سر میزنم ! بارانم تمام دلتنگی هام رو میارم تو این صفحه... بماند من هر کاری میکنم تو رو کنار خودم حس میکنم تو خیالم باهات حرف میزنم ازت نظر میخوام ؟ تو خیالم همش دور و برم داری چرخ میزنی ! مثل قدیما... ولی یه حسی همش منو میکشونه اینجا ، میام اینجا که تو رو ببینم، از حالم بنویسم. دوست پیدا کردم فهمیدم اینجا همدرد دارم کسایی هستن مثل ما که از هم دور شدن، که جدا شدن، تنها نیستیم باران... خدایا تو رو به همه فرشته های آسمون قسمت میدم غم فراق مادرایی رو که از بچه شون جدا هستند به زودی زود تموم بشه و به هم برسن !🙏🙏

👈 یه حس عجیب امیدواری تو دلم موج میزنه ! به هم میرسیم،تموم میشه این جدایی ، تموم میشه این دوری ! به امید اون روز

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

 

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐 

 

پ ن : این عکس رو یکی از دوستانم داده، از محتویات موبایلش بوده. حدودا سه ماه بودی❤❤❤❤❤❤❤ 

پسندها (4)

نظرات (2)


6 فروردین 97 9:19
یک حس خاصه من درکتون میکنم مخصوصا اگر وبلاگ قبلا وبلاگ خاطرات دخترتون باشه....ایشالا دخترتون برگرده ☺
مامان مریم
پاسخ
بله از همون چند ماه اول تولدش من اینجا درست کردم براش! مرسی از محبتون❤ ایشالا😘
مامان صدرامامان صدرا
6 فروردین 97 9:46
عزیز دلم انشالله که این دوری و جدایی عمرش کم باشه و شما هم به جگر گوشه تون برسین 😓😭
مامان مریم
پاسخ
مرسی از محبتت❤ آمین !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد