بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سیزده بدر

1397/1/14 0:07
نویسنده : مامان مریم
701 بازدید
اشتراک گذاری

 سیزده بدر هم تموم شد ! و من تو سال جدید هنوز صدات رو نشنیدم... خیلی دل تنگتم...

امروز رفتیم سیزده مون رو بدر کردیم سبزه گره زدیم و به آب دادیم...  همه آرزوم اینه که بیای پیشم، همه سبزه ها رو به امید با هم بودمون گره زدم!❤  بیا تو خانواده جدیدمون با هم باشیم، کنار هم. اینجا همه منتظر تو هستن، همه آرزو کردند باران بیاد پیشمون...❤

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

پ ن : عکسای سالهای گذشته رو نگاه میکردم اینو پیدا کردم جزو عکسایی بود که فراموشش کرده بودم ! بهار پارسال ۹۶... چقدر دلم واسه بغل کردنت تنگ شده...

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
14 فروردین 97 8:42
عزیز دلم انشالله که به زودی باران رو بغل کنین و هر آرزویی داشتی بر آورده بشه❤😓منتظر خبرهای خوب و خوشتون هستم😭😓❤
مامان مریم
پاسخ
مرسی از این همه لطف و محبتتون ❤ ایشالا...

14 فروردین 97 16:26
من هم تو سال جدید صدای دخترم رو نشنیدم حرف دل من رو زدید تو این پست
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 فروردین 97 6:13
امیدوارم همه ی بچه ها کنار پدر و مادر خودشون بزرگ بشوند.دلشکسته
مامان مریم
پاسخ
ایشالا مرسی از همدردی تون ❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 اردیبهشت 97 11:10
بغض وجودم را گرفت . خدا بزرگه برمیگرده گریه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد