بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

۸فروردین ۹۷

1397/1/8 17:05
نویسنده : مامان مریم
944 بازدید
اشتراک گذاری

ده روزه که صدات رو نشنیدم ! چه جوری دارم طاقت میارم؟ میرم جلوی آینه به خودم میگم چاره ای نداری باید قوی باشی ! سعی میکنم قوی باشم محکم باشم ولی انگار همش یه چیزی تو دلم فرو میریزه! یعنی الان کجایی ؟ داری چیکار میکنی؟ حتما خیلی دلت واسم تنگ شده ؟! آره؟ عزیز دلم، عشقم، عمرم فکر نمیکردم بی هم زندگی کنیم... یه باره بچه ام رو ازم گرفتند و من هیچ کاری نمیتونم بگیرم... ما که هر لحطه با هم بودیم...همش به لحظه های با هم بودنمون فکر میکنم به باهم خوابیدنمون، شبا برات قصه میگفتم عاشق قصه بیلی بنا بودی! چون بیلی بنا خونه رو قرمز رنگ میکرد ! میگفتی مامان ما هم خونه مون رو قرمز کنیم هر شب قصه بیلی بنا رو میخوندیم ! هر چه میگفتم مامان بیا قصه های دیگه رو هم بخونیم میگفتی نه! پس دو تا قصه بخون اول بیلی بنا بعد یه قصه دیگه☺ بارانم یادته شبا چقدر چونه میزدی؟ مامان میشه امشب سه تا قصه بخونی؟ و من هم خسته ! میگفتم نه مامان خسته ام، فقط دو تا قصه! کاش سه تا قصه واست می خوندم...

چند وقت پیش وقتی بهت زنگ زدم بهم گفتی مامان میخوای برات قصه بخونم؟ یه قصه برام خوندی از اول تا آخرش. گفتم باران خیلی خوب میخونی قبلا تمرین کردی گفتی نه مامان دیگه با سواد شدم بلدم خوب بخونم!

آخ باران جیگرم داره میسوزه...

 

 

پ ن : این عکس مربوط میشه جشن نوروز اسفند۹۴ مهد نگین

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
10 فروردین 97 21:15
غمناکغمناک

13 فروردین 97 11:06
منم تا 5 سالگیه پسرم ندیدمش بعد برگشت حدودا چهار سال ندیدمش

13 فروردین 97 14:44
توی سال جدید هم دخترم رو ازم گرفتن درکتون میکنم واقا سخته
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 فروردین 97 6:11
امیدوارم به زودی همدیگر رو ملاقات کنیدمحبت
مامان مریم
پاسخ
❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 آذر 97 14:39
خیلی ناراحت شدم از جدایی شما و دخترتون

از ته دل دعا میکنم بازم کنار هم باشید

بطور اتفاقی وبلاگتونو دیدم ولی از این ب بعد با اجازتون مطالبو دنبال میکنم

 
مامان مریم
پاسخ
خیلی خوشحال میشم💐 ممنون از دعای خیرتون❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد