بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دو ماهگی آرمان

1398/7/11 11:54
نویسنده : مامان مریم
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

دو ماهگی آرمان در ایران در کنار خواهرش باران و فامیلای مهربون گذشت....

 

 

 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

 

چقدر خوب بود باران وقتی کنار هم بودیم... چقدر خوش گذشت... واقعا جات خیلی خالیه پیش ما... همش میخواستی آرمان رو بغل کنی، بوس کنی.همش میخواستی از برادرت مواظبت کنی.یه خواهر نمونه. قربون مهربونیت برم من مادر.به امید روزی که بیای پیشمون عشقم ❤ 

باران جات پیش ما سبزه🍀

پسندها (14)

نظرات (8)

مامان آیسلمامان آیسل
12 مهر 98 0:19
خیلییی عکسای قشنگی بود...امیدوارم بزودی به آرزوتون برسین❤️
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹🙏
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 مهر 98 1:54
اي جونه دلم چقد خوشحال شدم كنار باران ديدم اين فرشته ي ناز رو 
ماهگردتم مبارك🥰
مامان مریم
پاسخ
ممنون 🌹🙏
عمه فروغعمه فروغ
12 مهر 98 11:39
قدم نو رسیده😊
خدا حفظشون کنه❤
​​​​​
مامان مریم
پاسخ
ممنون🙏🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 مهر 98 17:41
عزیزم انشالله این دوری هر چ زودتر ب وصال ختم بشه😚
مامان مریم
پاسخ
ممنون🙏🌹
مامان صدرامامان صدرا
22 آذر 98 23:29
عزیزای دلم انشالله که به ارزوی قلبی تون برسین در کنار هم بودنت خیلی قشنگه و رویایه😍😍😍
مامان صدرا
14 اسفند 98 22:41
عزیز دلم چه خواهر برادر قشنگی مهرتون پایدار❤❤❤❤
مامان صدرامامان صدرا
26 اردیبهشت 00 13:22
چقد دلتنگونیم منتطر پست های قشنگتون هستم دوست گلم 💚💙💜💛❤
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 دی 01 21:25
ببخشید واقعا باورش برام سخته دعا میکنم هرچه زودتر به دخترتون برسید
ببخشید الان ارمان و باران و بیانکا جان خواهر ها تنی هستن یا ناتنی
مامان مریم
پاسخ
ممنون 🙏🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد