بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

همدردی !😢

1397/2/27 2:08
نویسنده : مامان مریم
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

اینجا خونه دلتنگی های منه. هر از گاهی میام یه مطلب میزارم با اون مطلب گریه میکنم، دل تنگی میکنم ، غصه می خورم...امیدوار میشم... خلاصه یه جای واسه حرفایی که به کسی نمی تونم بگم !

یه وقتهایی دوستایی اینجا میان که با من هم دردن! یعنی اونا هم مثل من از جیگر گوششون جدا هستن. از پیداکردنشون خوشحال میشم ! خوشحال که چه عرض کنم!! جدا شدن هر مادر و فرزندی غمگین ترین اتفاقه ! خوندن مطالبشون بهم یه حسی میده. حس همدردی ! یه جوری قوت قلبه. اوایل که میخواستم از جداییم بنویسم خجالت میکشیدم. شاید برای کسی که تو شرایط نیست درکش سخت باشه. آخه تصورش واسه ادم وحشتناکه. خودم قدیم تر ها که با باران زندگی میکردم وقتی میشنیدم که مادری از بچه اش دوره اصلا برام قابل درک نبود ! مگه میشه! مگه میشه بچه ات رو نبینی! فکر میکردم اگه جدا شم میمیرم ولی هشت ماه که جدا شدم و در کمال ناباوری نمردم و زنده ام. 

 آره خجالت میکشیدم ولی الان میبینم که متاسفانه تعدادمون کم نیست! یعنی مادرایی هستیم که در حسرت بغل کردن عزیزامون داریم زندگی میکنیم!واقعا از ته دلم ناراحتم، برای خودم و برای مادرایی که با هام همدردی میکنن. متاسفم که انقدر این موضوع زیاد هست...

ای کاش همیشه همه مادرا بالا سر بچه هاشون باشن و شاهد بزرگ شدن و بالیدنشون باشن...

ای کاش...

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (11)

نظرات (8)


27 اردیبهشت 97 8:29
مادر هایی که جدا هستن از بچه هاشون خیلی زیادن امیدوارم به زودی هم دختره شما برگرده هم دختر من....
مامان صدرامامان صدرا
27 اردیبهشت 97 8:48
ای کاش  کاش دولت و قوانین مون اینو بدونن که بچه از لحاظ عاطفی و مراقبت ۸۰ درصد به مادر نیاز داره نه پدری که صبح تا شبش خونه نیست و  بچه قراره با چه مهری بزرگ بشه😔😔
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 اردیبهشت 97 9:02
منم تو نی نی وبلاگ مامانای زیادی رو دیدم که از بچه هاشون دور افتاده بودن.
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 اردیبهشت 97 11:06
امید به انسان انرژی و جهت می بخشد . امیدوار باشید . خداوند تنها امید امیدواران است از او یاری و مدد بجویید .
مامان آیسلمامان آیسل
28 اردیبهشت 97 0:17
سلام دوست عزیز....من هروقت میام وبلاگتون آرزو می کنم خیلیییی زود به دخترتون برسین....انشاللهمحبت
مامان آیسلمامان آیسل
28 اردیبهشت 97 0:24
سلام دوست عزیز...من هروقت میام وبلاگتون آرزو می کنم به دخترتون برسین...انشاللهمحبت
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 97 0:25
همه چیز مصلحت خداست قطعا این دوری هم آزمون سختی برای شما و دخترکتون هست،همه چیز رو به خودش بسپرید و مطمئن باشین تو بهترین زمان بهترین اتفاق براتون میفته....امیدوارم هر چه زودتر این دوری تموم بشه
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 97 0:33
همه چیز مصلحت خداست قطعا این دوری هم آزمون سختی برای شما و دخترکتون هست،همه چیز رو به خدا بسپرید مطمئن باش تو بهترین زمان بهترین ها رو بهتون میبخشه....امیدوارم این دوری هر چه زودتر تموم بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد