بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

خواهرانه

1397/2/28 1:10
نویسنده : مامان مریم
784 بازدید
اشتراک گذاری

 

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

 

من وقتی اومدم اینجا به این امید  اومدم که تو هم بعد چند ماه میای پیشمون و اینجا با هم یه خانواده صمیمی میشیم.خانواده ای که همیشه آرزوش رو داشتیم. وقتی برای اولین بار بهت گفتم باران دوست داری یه خواهر داشته باشی دوست داری خانواده باشیم؟دوست داری بیانکا خواهرت باشه؟ کلی ذوق کردی! برق چشمات تو اون لحظه رو هیچ وقت یادم نمیره. اخه همیشه ناراحت بودی میگفتی چرا من خواهر ندارم ؟چرا ما تنها هستیم و خانواده نیستیم؟ ... سه سال از اون روز گذشته...

عزیز دلم الان اینجا هممون منتظر تو هستیم.هممون برای اومدن تو دعا میکنیم. بیانکا هر روز از من میپرسه : "پس کی باران میاد؟ چرا بابای باران نمیزاره باران بیاد پیش ما؟!! من باران رو میخوام! من خواهرم رو میخام...." من بغلش میکنم و میگم منم دلم باران رو می خواد ...  یه عروسک هدیه گرفته بود میگفت باران صداش میکنم تا باران بیاد !  میدونی بیانکا گاهی شبا پیش ما میخوابه. من دوس دارم بخوابونمش همون طوری که تو رو می خوابوندم. وقتی کنارش دراز میکشم نوازشش میکنم میگم خدایا کی میشه باران بیاد و این حسرت تموم بشه...

 

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

 

 

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

پ ن: این عکس مربوط میشه به تابستان نود و چهار اولین باری که من و تو علی و بیانکا رو دیدیم.

پسندها (12)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 اردیبهشت 97 7:32
چه خواهرای خوبی؟
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 اردیبهشت 97 8:53
«فان مع العسر یسری» به یقین با هر سختی آسانی همراه است . برمی گرده انشااله
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 اردیبهشت 97 9:06
«فان مع العسر یسری» با هر سختی آسانی همراه است . انشالله برمیگرده . 
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
28 اردیبهشت 97 12:43
عزیز دلم الان اینجا هممون منتظر تو هستیم.هممون برای اومدن تو دعا میکنیم.محبت
مامان صدرامامان صدرا
28 اردیبهشت 97 13:52
منتطر خبرهای خوبی هستیم باران  جونم زودی بیا دلتنگتیم😔

29 اردیبهشت 97 15:05
من هم بعضی وقت ها میگم ایشالا خوش بخت شه فقط دخترم رو به من برسونه
مامانمامان
5 خرداد 97 9:45
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:20
انشاءالله هر چی زود تر این دوتا خواهر به هم برسن ما براتون دعا می کنیم ​​​​​​
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد