بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

روز دادگاه

1397/4/6 13:18
نویسنده : مامان مریم
831 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز دادگاهمونه. اومدم جای همیشگی نشستم روی نیکمت چوبی و به دشت روبروم نگاه میکنم. امروز یه روز آفتابیه، خرگوش ها رو میبینم که این طرف و اون طرف میرند، صدای پرنده ها رو میشنونم و صدای برگهایی رو با وزش نسیم تکون میخورند. هر از گاهی یه نفر از پشت سرم رد میشه... و من نگران ... امروز روز دادگاه هست. قراره وکیلمون یه حکمی بگیره که وقتی میام ایران بی حرف و حدیث دو هفته باران پیش من باشه ! یعنی در خواست از این کمتر هم میشه ؟ یعنی من اجازه دارم حداقل یه خواسته رو داشته باشم ! زنگ زدم خونه مادر بزرگت که صدات رو بشنوم گوشی رو قطع کردند! خیلی دلم شور میزنه. یعنی چه اتفاقی افتاده؟ چرا نذاشتند من صدات رو بشنوم؟ 

دفعه پیش که اومدم ایران اوایل زمستون بود تاریخش رو یادم نمیاد. پدرت نمیذاشت تو بیای پیشم! با کلی ناراحتی دعوا و گریه های تو رضایت داد از ده روز، پنج و شیش روزش رو با من باشی! برای همین این دفعه اقدام قانونی کردیم که با حکم دادگاه بتونیم دو هفته ی رو که ایران هستیم رو با هم باشیم. خدا کنه موفق باشیم. 

خدایا یه معجزه میخوام یه اتفاقی که کلا حضانت باران رو به من بدند، چشمام رو بستم زیر آفتاب گرم نسیم خنک میخوره به صورتم،خدایا... کمکمون کن...

 

 

 

پسندها (17)

نظرات (9)

عمه فروغعمه فروغ
6 تیر 97 15:39
ان شالله درست بشه و به گل دخترتون برسیدگل
sarasara
6 تیر 97 16:15
انشالله درست میشه عزیزم جوش نزن
مامان عفیفهمامان عفیفه
6 تیر 97 20:28
باید یه مدرکی پیدا کنین برای اثبات اینکه پدرش نمیتونه ازش مراقبت کنه.یااینکه صبر کنین 9 سالش تموم بشه خودش انتخاب کنه
کرفس
6 تیر 97 21:43
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
مامانیمامانی
7 تیر 97 8:51
انشاالله که بتونید در کنار هم باشید
مامان صدرامامان صدرا
7 تیر 97 12:30
عزیز دلم انشالله که همه چی روبه راه بشه😔
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 تیر 97 2:33
عزیززززز دلممممم امیدوارممممم بهترین هااااا واست رقم بخوووورهمحبتمحبتبغلبغل
مامان
16 تیر 97 12:28
اومده بودم اینجا تبلیغ کنم برای وبم که وب شما را دیدم نمی دونم جریان چیه ولی این عکس من را یاد بروکسل می اندازه به  اون پارک ها و جنگل های بروکسل شبیهه
مامان مریم
پاسخ
بله درست حدس زدید من بروکسل زندگی میکنم 💐
مامان
21 مرداد 97 20:34
چه جالب مادر من هم بروکسله ولی خودمون شهر کورتریک هستیم آخر هفته ها به مادرم سر می زنیم میایم بروکسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد