بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

بیانکا و نوئل و جای خالی باران !

1397/10/10 11:07
نویسنده : مامان مریم
650 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

چند روز پیش با بیانکا رفتیم بازارچه نوئل تو کریسمس! جات خیلی خال بود... پارسال کلی دعا کردم که سال بعد پیشمون باشی ولی نشد ! بازم صبر میکنم. آدما با امید زنده هستند. ایشالا سال دیگه همه خانواده دور هم جمع باشیم ! آمین یا رب العالمین 🤲

   

🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭

 

 

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

 

 

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

 

 

 

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

 

 

 

 

🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

 

 

 

 

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

 

 

 

چقدر دوست داشتم و ارزو کردم ای کاش جای این دختر غریبه تو کنار بیانکا نشسته بودی !

 

خدایا بارانم رو به ما برسون !🙏

 

 پ ن: بیانکا دختر همسر دوم من هست که با باران همسن هستند و فقط یک هفته با هم اختلاف سنی دارند و البته خیلی همدیگه رو دوست دارند❤ بیانکا یک هفته با ما و یک هفته با مادرش زندگی میکنه.

 

 

پسندها (9)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 دی 97 21:47
امیدوارم باران جان خیلی زود ب شما ملحق بشه😘
مامان مریم
پاسخ
ایشالا😍 خدا از ذهنتان بشنوه! ❤🌹
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 بهمن 97 0:01
❤️
سلام عزيز دلم خوبي خواهري جانم
انشالله هميشه ب خوشي
الهي با باران گلي بري همه ي اين جاهاي قشنگ😍
راستي بيانكا هم مثه باران خيلي نازه قيافش هم خيلي شكله خارجياس😁
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری❤🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
25 مرداد 98 5:47
فک میکنم کشوره دیدنی باشه برای سفر 
میشه بگین کدوم کشورین؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
بلژیک، کشوری قشنگی هست و همیشه بارونی.🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد