بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

تولد هشت سالگی بارانم❤

1397/12/17 1:32
نویسنده : مامان مریم
782 بازدید
اشتراک گذاری

 

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

عکسای تولد بارانم به همراه دوست خوبش دینا ! البته بعد دو هفته تاخیر یه تولد کوچیک، دست مامان و بابا درد نکنه که این همه زحمت می کشند. منم که از دور فقط تماشا میکنم و دستم کوتاه.فقط در حال دعا کردن که زودتر این دوری تموم بشه.

چقدر دلم براش تنگ شده ❤ 

نظرات (13)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
17 اسفند 97 8:12
تولدت مبارک. 🎂
مامان مریم
پاسخ
ممنون ❤
مهرآرامهرآرا
17 اسفند 97 10:06
تولدش مبارکه 😍
مامان مریم
پاسخ
ممنون❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
17 اسفند 97 14:47
تولدش مبارک باشه
امیدوارم سال دیگه عکسای تولذشو در کنار شما ببینیم😘😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون ❤😍 یه دنیا امید تو دلم روشن میشه با خوندن کامنتون🌹❤
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
18 اسفند 97 8:59
تولدت مبارک دخترم
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 اسفند 97 13:40
تولدش مبارک باشه 
مامان مریم
پاسخ
ممنون دوست عزیز🌹
 🌸Shadab🌸 🌸Shadab🌸
18 اسفند 97 16:30
سلام مامان مهربون نی نی وبلاگی من یه پیج عروسکی دارم و خوشحال میشم همراهم بشید .آدرس پیج در اینستاگرام:@mahak_crafts و برای نی نی وبلاگی ها هم ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفتم☺
مامان صدرامامان صدرا
26 اسفند 97 13:39
تولدت مبارک پرنسس 🎂🎂🎂🎂
با آرزوی سالی پر از خوبی ها و بهترین ها برای شما ❤❤❤
 
مامان مریم
پاسخ
ممنون مامان صدرای مهربون ❤
مامان عسلمامان عسل
5 اردیبهشت 98 15:26
ای جانممممم ایشالله هزار ساله باشن خوب و خوش همیشه و هرکجا موفق و سربلند
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 18:50
تولدشم مبااااارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
11 اردیبهشت 98 11:45
🌹
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
14 اردیبهشت 98 19:33
انشاالله همیشه زنده باشه 😘لطفا به ماهم سر بزنید 🙂
مامان مریم
پاسخ
ممنون 🌹
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
24 خرداد 98 16:50
تولد گل دخترتون مبارک باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون😊
DinaDina
14 اسفند 01 19:57
وایییییی یادش بخیر چه قدر کوچولو بودیم🥺🥺🥺
مامان مریم
پاسخ
عزیزم 💓💓
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد