بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

بازم آبله مرغون !!!

1397/3/8 11:00
نویسنده : مامان مریم
708 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 امروز بهت زنگ زدم مثل بیشتر وقتها دیر جواب دادی داشتم نامید میشدم و کم کم می خواستم قطع کنم که با یه صدای نالونی گوشی رو بر داشتی ! باران ! گریه کردی ؟ چرا صدات ناراحته؟ داشتم سکته میکردم... گفتی مامان آبله مرغون شدم...

دخترم تو یه بار آبله مرغون گرفته بودی عزیزم نمیدونم چرا دوباره!  خیلی برات ناراحت شدم! کاش پیشم بودی کاش تو بغلم بودی چرا تو این روزای سختت باید از هم دور باشیم؟! خیلی دلم بارانم رو میخواد، خدایا بارانم رو به من برسون... خدایا این چه عدالتیه که بچه ام رو به من نمیدن؟ چرا ؟

 ساعت هفت صبحه بیدار شدم ولی نمیتونم تکون بخورم.فکرش عذابم میده. دیروز با یه صدای لرزون و نالون در حال که تب داشتی ازم خواستی امروز ساعت ۱۲ بهت زنگ بزنم. همش به ساعت ۱۲ فکر میکنم... به لحظه ای که صدات رو میخوام بشنوم...خدایا به همه مقدسات عالم قسمت میدم  بارانم رو بهم برسون با سلامتی و خوشی و مهربونی...

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
8 خرداد 97 15:23
الهی! عزیزم! ‌چرا ‌دو بار!! انشالله که زود خوب می شه.

8 خرداد 97 15:30
رایان من هم آبله مرغون گرفته بود همین دو سه هفته پیش همدردی نمی کنم چون می دونم همدردی هیچ کمکی نمی کنه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 خرداد 97 15:58
عزیزممممممم الهیییی ب زووودی ب خواسته دلت برسیی خواهرکمممم عزیزم بهش بگو بستنی و هندونه زیاد بخوره تا حرارت بدنش رو کم کنه آخخخخخ که چقد الان اغوووش تو میتونست مسکنش باشه 😓😓😓 عزیزممممم انشالله بزوووودی بیاد پیشتتتت🙏🏻🙏🏻🙏🏻  

8 خرداد 97 19:06
دوست بودن با شما مثل معجزست بیشتر دوستانی که بچه هاشون پیششون نبوده و با شما دوست بودن بچه هاشون برگشته! مطمئن باشین دخترتون بر می گرده آبله مرغون خیلی سخته و بچه بیشتر از هر چیزی به مادرش نیاز داره
مامان آیسلمامان آیسل
8 خرداد 97 22:44
انشالله زود زود خوب میشه...امیدوارم بزودی بیاد پیشتون
مامان صدرامامان صدرا
9 خرداد 97 15:04
الهی فداش بشم چرا دوبار گرفته ابله مرعون 😔خدا واقعا این چه عدالتی هست کاش  حداقلش همچین روزایی بیارن پیشت 😔
عمه فروغعمه فروغ
11 خرداد 97 20:47
بلا به دور باشه از وجود نازنینش...تنش همیشه سلامت

14 خرداد 97 12:37
دوباره؟ مگه میشه؟ ایشالا خوب بشه به سلامتیمحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
16 خرداد 97 19:35
جملات زیبا , جملات زیبا کوتاه , جملات زیبا عاشقانه , جمله های زیبا , جمله زیبا با عکس يوسف گمگشته بازآيد به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزي گلستان غم مخور اي دل غمديده حالت به شود دل بد مکن وين سر شوريده بازآيد به سامان غم مخور گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن چتر گل در سر کشي اي مرغ خوشخوان غم مخور دور گردون گر دو روزي بر مراد ما نرفت دايما يک سان نباشد حال دوران غم مخور هان مشو نوميد چون واقف نه اي از سر غيب باشد اندر پرده بازي هاي پنهان غم مخور اي دل ار سيل فنا بنياد هستي برکند چون تو را نوح است کشتيبان ز طوفان غم مخور در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم سرزنش ها گر کند خار مغيلان غم مخور گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعيد هيچ راهي نيست کان را نيست پايان غم مخور حال ما در فرقت جانان و ابرام رقيب جمله مي داند خداي حال گردان غم مخور حافظا در کنج فقر و خلوت شب هاي تار تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد