بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

انتظار❤

1397/4/1 2:08
نویسنده : مامان مریم
610 بازدید
اشتراک گذاری

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بارانم بیست و یک روز دیگه میبینمت...

برای دیدنت ثانیه شماری میکنم. چقدر دلم برات تنگ شده! چقدر دوست دارم بغلت کنم، چشمام رو میبندم و به لحظه در آغوش کشیدن تو فکر میکنم.  این روزها با علی هر جا که میریم برای تو و بیانکا خرید میکنیم. واستون کلی لباس و اسباب بازی  وسایل خریدیم. هر وقت خیلی بی تاب میشم میرم یه چیزایی براتون میخرم و میام خونه به این وسایل نگاه میکنم... بعد هر چی خریدم تلفنی برات توضیح میدم، تو هم بی تاب سوغاتی هات.

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

وای که چه دل تنگت هستم ... دقیقا یادم نمیاد این عکس مال کی هست ولی حدود سه سال پیش و احتمالا تبریز... یادش به خیر😢❤

پسندها (12)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 تیر 97 3:13
انشالله که این روزهای انتظار زود سپری بشه.
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
1 تیر 97 6:26
و خدا در این نزدیکیست . 🌹🌹🌻🌼🌼❤❤💟💟💟🌷🌷
مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 9:26
انشالله که این انتطار به پایان برسه ❤❤❤خانومی منتطر عکسای قشنگ باران هستیما ما هم کلی دلتنگشیم 😚😚
عمه فروغعمه فروغ
1 تیر 97 15:16
ان شالله زودتر بهم برسید و در کنار خانم کوچولوتون شاد باشینمحبت
sarasara
1 تیر 97 15:40
محبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد